|  | 
| Koordynator dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Goździe oraz monitorowanie zapewnienia przez ten urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Gminy w Goździe.  Zadania Koordynatora dostępności: 
Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),Monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,Przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach  realizowanych zadań,Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Kontakt Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy w Goździe 
Anna Zielińska – inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie Gminy w Goździe Telefon kontaktowy: 48/320-20-97, 320-20-82 e-mail: bhp@gozd.pl Podstawa Prawna  Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 z późn. zm.) | 
| 
 | 
Opublikowane przez: Agnieszka D?browska  | Data wprowadzenia: 2020-10-01 08:58:00.
Data wprowadzenia: 
2020-10-01 08:58:00Opublikowane przez: 
Agnieszka D?browska